søndag den 30. maj 2010

Vanedannelse dag 2:

salat dag2

Bare for at fastholde VANEN kommer her et billede af dagens salat, som står og venter på mig i  køleskabet.

Ganske almindelig salat med spræl i form af æblecider og rapsolie som dressing..

Proteinerne kommer i dag fra Marinerede Røde Bønner. De kommer fra en dåse og er ganske melede og slet ikke mine yndlings. Men nu stod der og såå skulle den bruges. Men ikke købes igen - så hellere koge dem selv. Ellers nøjes med dåsebønner i tomat eller chiili – de er knap så melede.

tallerkenmodellen

Her ses så frokost-anretningen efter TALLERKEN-MODELLEN.

Her tælles ikke kalorien men fokuseres på hvad der fyldes på tallerknen. Du kan  spise hvad du vil (sådan da) og tage flere gange, bare det er efter samme model.

Tallerkenmodel_varm_foto_285x258

Når man så har tabt sig reducerer man mængden af grønt og øger evt med kartofler, ris, pasta osv.

Læse mere her.

2 kommentarer:

  1. MUMS - hvor ser det lækkert ud :-)

    Hæng på, hold ud - det BLIVER en vane, kan jeg sige fra sædvanligvis pålidelig kilde ;-)

    Knus fra Pia :-)

    SvarSlet
  2. Tak Pia ;-)
    ... jeg glæder mig...

    KH Siffe

    SvarSlet