søndag den 25. juli 2010

DAGENS ETAPE:

IMG_3689 

Igen en Cykeltur efter dagens TourEtape.

Jeg forsøgte at køre til Brugsen, men mentalt ku’ jeg ikke.

Så vendte jeg da bare og kørte en omvej hjem – i modvind.

Man er sgu da mærkelig ikk’ ? ;-)

Ialt 3.5 km. Ganske godt klaret !

Jeg kørte forbi hestene igen. Dejligt. Nu vil jeg være tilfreds med med sådan en etape et stykke tid. Så jeg bliver tryg ved ruten, cyklen, og får en cykelhjelm.

Ellers har det stået på FriskOstLavning efter inspiration fra Lise-Strik

Opvasken er endnu ikke nået: Til gengæld har jeg leget med collage og maling – dejligt ;-)

2 kommentarer:

  1. Dejligt at læse, at du cykler, Siffe! Det gør jeg jo også hver dag, og jeg nyder det. Bare der ikke er alt for meget læs på med varer, der skal hjem fra købmanden - men dyrene på marken er også noget, jeg nyder på mine ture :-)
    Klem og rigtig god mandag til dig!

    SvarSlet
  2. Tak Madame ... det er jo detder er dejligt ved Blogland - den inspiration man/jeg får fra andre ;-)

    SvarSlet