onsdag den 7. juli 2010

Dronning….

dronning ongrid

Ja Ingrid – hedder denne Pelargonie. Den skiller sig absolut ud fra de andre ikke adelige pelargonier. Rart med et royalt islæt på terassen.

Idag skal jeg på Læge-visit. Blodprøverne – som jeg forventer er normale – skal gennemgåes. Og hvis min fornemmelse passer så er det jo hurtigt klaret.

Mere urolig er jeg for styringsbesværet af især min højre arm. Ingen kræfter i armen, den spjætter og sitrer. Kan knap skrive,  børste tænder, tegne, opvaske (hvilket nu ikke plager mig ;-) ,men alt det jeg normalt går og gør, gør jeg så ikke mere med højre, men med venstre, hvilket er en del akavet. Men allige vel rart man har to arme! Husk at værdsætte det i hverdagen hvad der *funker*.

Kan man virkelig blive “hjerneskadet” af en depression?

Ja selvfølgelig er jeg nervøs – uden at male fanden på væggen – for  selvom jeg er stoppet med det meste medicin er det blevet værre. Og jeg troede helt klart det var bivirkninger.

Nå men vel ikke større problemer end en SommerIsVaffel fra Hjørnekiosken kan klare ;-) Lidt sommer skal jeg vel holde!

2 kommentarer:

  1. Det lyder ikke godt. Håber I finder en forklaring og en løsning.

    SvarSlet
  2. Tak Miri mere om det i næste posst ;-)

    SvarSlet