søndag den 18. juli 2010

HAPPY-WEEK

soendag 180710

Overskriften måske lidt misvisende, men fandme om sygdom skal få mig til at ændre GODE vaner!

Så denne uges HAPPY-WEEK-FOTO kommer med ‘tilskud’ osse fra sidste uge igen.

Men ugen har været fuld af dejligheder trods min vægelsindede partner. Som får plads yderst til venstre – hvis han falder ud af rammen er det da hans egen skyld!

Killingerne er stadig små og morsyge. I morges havde hun flyttet dem ind under min dyne bag mig – meget hun turde. Det gav minder fra MorgenHyggeStunder da drengene var bittesmå ;-) Kan I huske?

Så kom der en gave fra en god strikkeveninde – ganske uventet – men meget velkommen.

Krydderurtebedet har haft godt af al vandet, men BLOMSTERNE knækkede.

Nederst Duen – set fra lænestolen. Min Underholdnings-Afløser når TV er trist.

Alt andet lige en GOD(hmm) uge!

2 kommentarer:

  1. Dejligt du bevarer humøret og jeg skal dæ.... love for du har været produktiv i dag!
    Knus

    SvarSlet
  2. Dorthe - jamen mest på bloggen ;-)
    og humor er nu den bedte medcin!
    KH Siffe

    SvarSlet