søndag den 18. juli 2010

Lidt SØNDAGS-SJOV ;-)

Nyd lidt Aftenstemning på Planeten

4 kommentarer:

  1. J a det kan man vel godt kalde det ;-)
    Lavet med WindowsMovieMaker ;-)

    SvarSlet
  2. Findes der virkelig et gratis program man kan bruge til at lave den slags film..?

    For et par måneder druknede min inbox i beskeder fra MindMovie. De ville gerne hjælpe een til at opnå ens drømme. Det kunne gøres ved dagligt at se på små film de havde lavet. Eller man kunne lave sine egne film, der så ville være lang mere effektive. Til at lave den slag film kunne de sælge en et program/kit.
    Jeg troede lige at du havde købt det hos dem...

    SvarSlet
  3. Næh Tante det er skam lavet fra bunden af med et nemt program der er i min bærbare - et gratis program (windows moviemaker) tror jeg der følger med windows XP - som vist er det jeg har. Det er mit første forsøg og jeg er ganske godt tilfreds. Musikken havde jeg selv lagt ind fra een af mine

    Programmet er ganske enkelt - billederne fra mit digitalt kamera , og jeg har oose prøvet med video - at klippe dem sammen. Det er nemt og virker fint ;-''

    KH Siffe

    SvarSlet