tirsdag den 31. august 2010

Alle mine Veninder ……

I denne tid savner jeg – mere end ellers – Bonden. Min ‘mand’ - der døde i 2001.

I en sådan tid har parforhold/tosomheden sin værdi.

Til gengæld tror jeg han ville finde mig aldeles uudholdelig – hvilket jeg vil gi ham ret i jeg til tider kan være ;-)

Men det er vel enhver Quindes ret!

Nå men bortset fra drømmesnak med ham om natten er jeg i den grad begavet med gode sønner og ikke mindst  FANTASTISKE VIDUNDERLIGE VENINDER!

Den ene ringede idag og gav mig lov til at tude for derefter at få mig til at skraldgrine. Så nu er dagens udfald blevet meget bedre end forventet.TAK for det.

En stor hjælp var osse uventet frokost med een af sønnerne.

Kommentarer her på bloggen er osse en stor støtte. Selvom jeg skriver for mig selv, så må jeg indrømme at jeg ofte lige tjekker for at se om der ligger et par ord. Det gør der  da – og tak for det.

Jeg hader YNK. Ikke hos andre – men hos mig selv. Det er jo for fanden ikke så slemt - . Når så en Veninde giverr mig lov til at synes det er bare lidt slemt ja så kan det mærkes indeni .

I morgen er det så skifterettens tur – efter min Mors død.

Imellemtiden = hjernedød facebookspil!

…. for åbne havedøre, med en lydside af småfugle og stille P2 …. egentlig slet ikke så tosset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar