mandag den 2. august 2010

Lidt PlidderPladder….

IMG_3832

Efter en tid med brug for rigelig trøst a la ovenstående (dog i mindre størrelser;-), så gik turen til Købstadens Motionscenter og et nyt medlemsskab blev tegnet – OG indviet med ½ time på løbebåndet samt lidt snak..

FØR gik jeg hver morgen  - før job – i centret og trænede. God start på dagen.

NU vil jeg forsøge igen – ikke dagligt – men ca 2 gange pr. uge. Til en start.

En god oplevelse blev det – trods vanskeligheder med at komme afsted – de blev dog overvundet. Det er rart at komme et sted jeg kender – trygt. Hvis jeg kan overbevise min *skrumpe*hjerne om at det er mit *arbejde* -  mon så ikke der er en lille mulighed for at jeg kan vedligeholde (genop)træningen? Både en sejr på det fysiske plan og ikke mindst i forhold til SocialAngst.

Dolly KatteDatter er stadig meget selskabelig og kommer mange gange om natten for at putte. Men trisser så afsted igen. Nattesjov? Måske – men imorgen aftales tid til sterilisation. Ikke flere Killinger på Planeten. Det ER trist når sådanne 2 dejlige uldtotter dør plusli.

6 kommentarer:

  1. Det er SÅ sejt, at du gør det... altså træner.... :)

    SvarSlet
  2. Hej Siffe,
    til min vest har jeg brugt 250 g Drops Delight i farve 14. det er strømpegarn der sælges i 50-gr-bundter :-)
    strikkeglade hilsner
    Angelika

    SvarSlet
  3. Det er sikkert godt givet ud, ture hen i det center - særligt mens du stadig har brug for trøst.

    Meget mystisk, med de killingerne, at de ikke kunne blive. Jeg ville også spise is!

    SvarSlet
  4. Tak for kommentarerne ... nu er der trøstet ved lidt køb af drops delight ;-)

    SvarSlet
  5. http://fpn.dk/mad/kost_ernaering/article2142520.ece

    SvarSlet
  6. Tak for linket Anonym - oplysende vigtig artikel. Sukker er et drug.

    Det er nu 2 år siden jeg selv udrydtede al sukker fra kosten. Nu kan jeg selv vælge fra eller til, det er rart. Jeg tillader mig en is i ny og næ, som andre drikker et glas rødvin uden at være alkoholikere af den grund. Du kan tro jeg er varsom.

    KH Siffe

    SvarSlet