søndag den 1. august 2010

TRØST og TRIST

I generally avoid temptation unless I can't resist it.
  - Mae West

Det har stået på MASSEVIS af IS – mit vanlige trøstemedie. Og det virker. Nu varer det kun 2 uger. Og så går livet videre.

TRØST!

to mus

Mine 2 små søde killinger - Daimi og Dario – her som nyfødte– er begyndt at tumle rundt og lege. Dolly deler pasningen med mig og i går lå de hos mig – Mor og børn – og hyggede.

Så gik jeg en tur på Planeten. Da jeg kom ind var Dario død. Få timer efter døde Daimi – den mest bedårende langhårede hunkat.

Hvorfor?

Jeg ved det faktisk ikke.

Dolly tumler rundt med spændt yver – så mælk havde hun nok af. De var ikke tynde – men gik fra tumlekillinger  til 2 små døde killinger.

TRIST!

5 kommentarer:

  1. Det er dog trist læsning, Siffe, at de to uldtotter døde.
    Måske skulle du dele en is med kattemor; I kan nok begge trænge til lidt trøst!

    SvarSlet
  2. Ej, skikke noget trist og mystisk noget !

    SvarSlet
  3. Ja nu putter Dolly hos mig - vi forstår ingenting.
    Hun får lækker lakseguf mens jeg gnasker is ;-(

    KG Siffe

    SvarSlet
  4. Hvor er det synd for killingerne og Dolly.
    Det gør mig ondt at høre, jeg havde glædet mig til at følge deres opvækst. Jeg synes dyrebørn er dejlige.

    Knus
    Inge

    SvarSlet
  5. Åh nej. Siffe, det gør mig meget ondt. Fik Dolly kun to killinger?
    Varme klem!

    SvarSlet