fredag den 20. august 2010

Life goes on…..

delight

Så er jeg indkaldt til næste hjerne-scanning – d. 30.august. Egentlig hurtigt, men jeg gjorde det gerne om 5 minutter. Derefter 1 uges ventetid ppå svaret. Så engang midt i september har jeg vel svaret på hvad der foregår indeni min hjerne.

I mellemtiden handler det om at forsætte.

Nætterne går med labyrint-drømme, mareridtsagtige. Stemningen følger mig ind i dagtimerne. Det er som tidligere – gamle dæmoner der vender tilbage.

Jeg kan stadig hækle. Bedre end strikke. Så der hækles firkanter – tjept – hmmmm… nå nej men der hækles da ;-)

Lige nu denne bolero fra DROPS inspireret af Angelika.

Nu mangler jeg bare monteringen´+1½ firkant.

Den hækles af strømpegarn Delight fra Garnstudio.

Dejlige farver.

Efterfølgende har jeg investeret i TRØSTEGARN – dejligt begreb iøvrigt;-) - til dette projekt Delight-tæppe – også en Garnstudio-hækleopskrift. Og RESTE-GARN til dette sjal.

På dvd’en kører The Bourne-trilogi. Med Matt Damon. God lydside ;-) Jeg kender den til hudløshed og har osse læst bogen. Tryghed har mange former!

Iøvrigt har jeg så mange færdige sjaler og tørklæder at jeg overvejer at sælge ud af dem.

Hvordan mon jeg kan gøre det?

2 kommentarer:

  1. Kære Siffe selv, har ikke kigget så meget endnu . men kig på amio.dk for salg.
    Kærlig hilsen Susanne K, Lellinge - snart overlock-ejer :-)

    SvarSlet
  2. Tak Susanne - jeg har lige været inde - det ser nemt ud. Nu er jeg ved at finde striksager frem .... og gøredem klar med billeder osv.

    Held og lykkemed overlockeren ;-)
    KH Siffe

    SvarSlet