tirsdag den 10. august 2010

Mør…

bensin

…banket!

I går var jeg i motionscentret. Foruden min ½-time på løbebåndet fik jeg lavet motionsprogram.

Efter 5 års passiv betragten af al bevægelse skulle der en blid start til.

Jeg fik 4 øvelser med focus på balance og koordinering. Og som i særlig grad involverer nervebanerne.

Som tidligere beskrevet er det mit “gamle” center. En anelse dyrere end byens andre. Men med den nødvendige instruktion og opfølgelse af de lagte programmer. Jeg skal ikke sidde i en maskine og pumpe, men arbejde ved ribbe og med bolde.

Overskueligt!

Selvom jeg kun tog et ½ program i går – er jeg ‘gennemtæsket’ idag ;-)

Dejligt.

3 kommentarer:

  1. Gå for det *LOL*
    ...og snart er det den 12.august :-)
    Knus fra midtlollandske "anjoe"

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt at læse, at du gør noget godt for dig selv, Siffe - jeg er sikker på, at motion gør, at vi har det meget bedre både i krop og sind.
    Klem og en god aften til dig!

    SvarSlet
  3. Tak for det begge to .... jeg holder fanen højt og tripper derudaf ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet