tirsdag den 28. september 2010

Den ‘søde’ ventetid …..

…….får en lidt anden smag i disse dage.

TAK FOR ALLE JERES SØDE KOMMENTARER TIL SIDSTE POST!

Efter en absolut uværdig undersøgelse er der nu dømt 2 ugers ventetid.

Der er noget der er mere TABU end andet og for mig er en tarm-undersøgelse (det ‘pæneste’ ord jeg ka finde på) noget af det mest uværdige og skamfulde der findes. Men det er jo bare en del af kroppen – som så meget andet. Med de briller på og da jeg endelig befandt mig på briksen – var det knap så slemt. Som meget andet er forestillingen værst. Den der indre film i mit hoved. Iført lange herrebenklæder med gylpen bagud er det egentlig ganske diskret. Og prikken over i’et var da den ene sygeplejerske smækkede en stor skærm ned for mine øjne så jeg selv kunne følge med!

Sig mig lige hvor tit får man sådan en chance?

At beskue sit eget indre – reelt talt – dybest inderst? ;-)

Lidt navlepilleri indenfra.

Helt surrealistisk! Kun til at smile af ;-)

Der blev taget 2 biopsier ……. og så er det Ventetiden indfinder sig.

Det gav straks mulighed for at gå i den fine garnbutik og investere i lidt ulden trøst. Iført farverigt trøstetøj indkøbt igår efter lægebesøget. 4 farverige kjoler blev det til. Nu er det sørme slut med ‘at gå i sort’. Hvis Viljen kan bestemmme.

En Falkenberg-kit blev bestilt – en Promenade i andre farver en den færdig tomatrøde der netop er foræret væk ;-)

Hold da op hvor er jeg god til TRØST!

(behøver jeg at sige at der er IS til dessert?)

2 kommentarer:

  1. Søde stærke sarte seje Siffe !
    Jeg under dig al trøst og is med is på :-)

    SvarSlet
  2. Har selv lagt krop til en sådan undersøgelse, og nej det vænner man sig aldrig til, men man lærer at blive lidt "hårdhudet" og tage det i stiv arm for de, lægerne, kan trods alt meget. Gudskelov:)
    Så du ender nok med at blive en "hård" dame når du når ud i den anden ende for det gør du:)

    SvarSlet