mandag den 27. september 2010

Nu flokkes kamelerne vist!

Netop mens jeg er igang med at fordøje de sidste par kameler – heriblandt Mr. Parkinson - ankommer der endnu een til Planeten.

Min erfaring siger mig efterhånden – Gå IKKE til Lægen – og hvis du pludselig finder dig der - så HOLD DIN MUND!

Nej det er pjat. Jeg er nu dybt taknemmmelig –men temmelig rystet. Jeg var til lægen idag – og igen i den tro/forventning – det er ingenting – OG DET ER DET NOK HELLER IKKE. Men min gode læge lader det ikke blive ved ‘tro’, hun handler så ……………..

I morgen går jeg igang med KRÆFTPAKKEN!

Forfærdeligt ord – men egentlig en pakke, en gave. Mens jeg sad hos lægen ringede hun til hospitalet og allerede i morgen starter udredningen på det lokale hospital.

Mere kan jeg da ikke ønske mig - - - - . . . . . . . . . . . . det skulle da lige være at Pakken er tom – når den åbnes   ;-)

7 kommentarer:

  1. Hold da op du samler kameler :-( Håber at denne er uden pukler!

    SvarSlet
  2. Hej
    Har læst med på din blog sådan uden kommentarer, men nu må jeg da lige kramme og ønske alt muligt held og lykke til dig, plus syntes lige jeg vil fortælle dig at igennem min fagforening( pensam) er
    er sygdommen Parkinson under kritisk sygdom altså man får udbetalt et beløb. Ønsker at kamelen ikke er andet en et syn
    Stort kram til dig
    Annie

    SvarSlet
  3. Åhh nej da...håber det er en storm i et glas vand..det ville næsten være for meget ellers.
    Knus og held og lykke.

    SvarSlet
  4. :-( Jeg håber virkelig at denne pakke er tom.
    Nu må det være nok.
    Jeg sender dig så mange knus :-)

    SvarSlet
  5. uha!!! jeg sender positive vibes din vej og håber det viser at være ingenting.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  6. Kæreste Siffe
    Du har da så sandelig fået dine kameler at slås med, så jeg håber at du slipper for denne.
    Hvor var det bare dejligt at se dig i Næstved.
    Mange kærlige hilsner, knus og tanker
    Anne

    SvarSlet
  7. Håber der er noget godt i pakken. Min mand fik "pakken" lungekræft, i sommerferien, under et døgn, så var han scannet og alarmen afblæst. Man må sige systemet virker. Håber du slipper lige så heldigt. Knus Ellen.

    SvarSlet