fredag den 15. oktober 2010

Dagens Træning:

kattelem

Ja denne gang er det ikke mig.

Dagens ridning er erstattet med træning af Dolly og Gustav.

Dolly brød den tidligere kattelem ned, så selve lågen faldt af  - så der har bare være et hul i døren siden.

Nu fik Håndværkeren sat een ny kattelem i.

Dolly har helt glemt hvordan den bruges og Gustav ved det jo slet ikke.

Så trænings-disciplinen er 100 gange Kattelem – inden søndag.

Hvordan gør man så det?

Foreløbig vha leverpostej smurt udvendigt på lemmen, mens jeg lokker indefra. Men det er jo ikke en hund, så de sidder bare og glor på mig. Indtil Dolly tog mod til sig og forsøgte at få lidt postej.

Nu må vi se….. der er endnu tid ;-)

2 kommentarer:

  1. Spændene om de lige pludselig får løst gåden til kattelemmen.
    Så skal der nok gå hul på madderne;)

    Yt.

    SvarSlet
  2. Hihi, det var morsomt, Siffe - ind imellem ville jeg ønske, vi havde en kattelem, så jeg ikke hele tiden skal lukke vores to katte ud og ind :-)

    Kh og en dejlig aften til dig!

    SvarSlet