lørdag den 16. oktober 2010

Så er det snart

strikkerier

Dagens program er af de sjove.

  • Der skal vælges garn og strikkerier der skal med til Gudum.
  • skal der pakkes krea-sager og sidst tøjet og tandbørsten.
  • Endelig skal jeg en tur til omlasten med de sidste poser og kasser til genbrug.
  • I eftermiddag kommer en af Veninderne på visit!

Et godt program!

Det bedste er at jeg kan OVERSKUE flere punkter, eller i det hele taget lægge et program.

Ordet SKAL har jo været rationeret i lang tid på Planeten, da brugen af det fik mig til at tude. Nu kan jeg  skrive det mens jeg glæder mig til at komme igang!

Dejligt!

Hav en smuk og dejlig lørdag ;-)

6 kommentarer:

  1. lyder som en super dejlig dag du har planeret. og hvor er det flot så meget du er kommet fremad på det sidste.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Kæe Frida - du kan ikke forestille dig hvor glad jeg er. Rørt til tårer. Tænk at livet kan være så smukt!

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Må du få alletiders søndag, Siffe, og gider dine katte ikke lade sig lokke af leverpostejen og dine kærlige ord, så kommer Frederik som en mis og demonstrerer. Hvordan vi får en fastklemt vuffer ind/ud af lemmen, ja det kræver nok håndværkerhjælp *LOL*

    SvarSlet
  4. Du er bare så sej- ja, jeg ved jeg altid siger det, men jeg MENER det også!!

    SvarSlet
  5. Dejligt at det går så godt med dig. Ønsker dig rigtig god tur til og på Gudum. Håber at høre fra dig undervejs.

    SvarSlet
  6. Anjoe - kattene er inde om morgenen så de har da lært at komme ind ;-) og der er ingen efterladenskaber på gulvet - så mon ikke de har lært at komme ud osse ;-)

    Miri - Tak for de vedholdenhed - jeg 'føler' mig nu osse mere og mere sejj - godt nok!

    Heks- TAK - jeg vil forsøge at opdatere jævnligt ;-)

    SvarSlet