mandag den 11. oktober 2010

Godmorgen

budhamlys

Endnu en søvnløs nat!

Det er jeg godt nok træt af!

….. men ikke nok til jeg faldt i søvn.

Nu begynder pakke-ugen til Gudum. Jeg glæder mig denne gang – angsten har ikke vist sit skrækkelige grimme ansigt.

Jeg har besluttet mig til at køre  selv – endnu et ‘udviklingstrin’ på min vej.

Mit håb er at få strukktur på dagene igen. Få nattesøvnen tilbage. At der samtidig serveres fantastisk lækker økologisk sund mad – gør jo ikke noget.

I dag må bruges ved telefonen og få orden på forsikringer, pensioner og ikke mindst NemID – som jeg synes er absolut IKKE nemt.

Håber I andre har haft en god nats søvn ;-)

9 kommentarer:

  1. Nattesøvnen er så vigtig for vores liv. Og når den ikke er god, kan dagen være lang og skæv.
    Håber du trods alt for styr og glæde i din Mandag :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt sikker på, at opholdet nok skal gøre dig godt, det skinner tydeligt igennem, hvor meget du glæder dig :-)
    God dag til dig!

    SvarSlet
  3. Puha - jo tak har sovet i nat. Men er fortsat rigtig ,rigt træt :(

    Hvor bliver det dejligt med det ophold :)

    Rigtig god dag

    SvarSlet
  4. Miri - Håndværkeren kom og satte mig igang - og dagen er lys og smuk - så nu skal jeg vel bare holde til i aften g ikke faldde for fristelsen til at sove til middag.

    SvarSlet
  5. Julie - Jeg glæder glæder glæder mig ;-9 Så det er rigtigt læst

    Kh Siffe

    SvarSlet
  6. Mona - rart med en god nats søvn ;-)

    Hav alle en GOD DAG

    SvarSlet
  7. jo tak, jeg sov rigtig godt. men, mon ikke du ved at sövnforstyrrelser er et af de mest almindelige problemer for PD patienter?
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  8. kære siffe
    prøv at købe en pakke natursovepilller,
    følg anvisningen på pakken,
    de er fantastisk, hvis man tager dem, når man går i seng,
    de er meget beroligende,
    kan fås i matas, apoteket,
    supermarkeder
    hilsner og god tur til dig.

    SvarSlet
  9. Jo Frida - jeg har læst om det, men håber jo på at min 'søvnløshed er en alm. krisereaktion da det først startede EFTER jeg fik diagnosen. Men indtil da fik jeg jo sse en del angst- og antidepressiva. Jeg håber at jeg får mit gamle supersovehjerte tilbage.

    @ anonym - tak for dit råd - men iflg apoteket i dag må jeg ikke blande naturpræparater med den medicin jeg får for Pakinson. Min neurolog anbefaler Melatonin men glemtee at skrive en recept - såå det skal jeg vel bare bede om.

    Hav en god aften :-)

    SvarSlet