søndag den 24. oktober 2010

GPS’en=GarnPutikSøger’en….

gerdagarn

…virker!

Kører lige til Struer i lørdags og lander her.

Lækkert garn, mindre lækre pinde, ingen FalkenbergKit, men Vivian Høxbro og Christel Seyfarth Kit, samt Ruth Sørensens Kaunimodeller.

DAC9

Jeg er forelsket i den her – er det kun farven mon?

Rimelig rar betjening, men lidt for travlt med at strikke. Trods det røg der lidt garn i kurven. Lækkert limegrønt blandingsgarn til en Moebius. Jeg foretrækker nu alligevel Markno’s Lagerbutik.

Efter lang tids søgen fandt jeg et sted hvor der solgtes pensler. I en boghandel fandt jeg spiralblokke med blanke tykke sider til mine Journal’s. I en genbrug fandt jeg en billig regnfrakke og en paraply. Nu mangler jeg bare lidt ekstra træningstøj ;-)

Jeg fik osse billig uld i Rema1000 til filtede nisser. Nu mangler jeg bare filtenålene.

Sokkerne er færdige istedet er der et sjal på pindene. En gave. Mere siger jeg ikke ;-)

Derefter er der yderligere 2 bestillings-sjaler på listen. Men ingen stress af den grund! Dejligt at være nyttig ;-)

1 kommentar:

  1. Kære Seje Siffe,
    Trøjen du viser billede af har jeg strikket engang. Jeg tror godt jeg kan finde opskriften hvis nogen sku spørge. Pas på med ærmelængden. Jeg har så mange ord der gerne vil ud - vil du læse lidt her og sige noget? http://hvidtfrahvidt.blogspot.com/

    kærlige hilsner susanne k, lellinge

    SvarSlet