lørdag den 23. oktober 2010

Vi nøjes med …..

IMG_4151

… med et billede fra Klosterheden.

I går var slappedag. Træt efter 8-timers-udflugten til Frederikshavn.

4 timer i  Krea og derefter udlukkende strik og morfar på værelset. Åh ja og så selvfølgelig mad. Det er lykkedes nu at få Vegetarmad. Så det er fint.

Kursisterne skiftes til at hjælpe til ved måltiderne. Med at sætte mad frem om aftenen, samt stå for opvask og afrydning. I går varr så min tur – dermed har jeg fri resten af weekenden. Dejligt.

Jeg sidder og venter på morgenmaden, som forskydes 1 time i weekenden. Derefter kører jeg en medkursist til toget. Og SÅ skal jeg i Gerda Garn i Struer. Man må jo afsøge omgivelserne.

Motion! Tænker I - skal hun da aldrig træne?

Jo gerne i weekenden, afgjort fra mandag. Så starte 2. uge og den blide landing er gennemført. Jeg HAR jo en PLAN. Og jeg stoler på den virker.

Mr. Parkinson arter sig til dels. Han viser sig mest ved kognitiv besvær, så som at finde ord. Rent ud sagt: Skide irriterende! Når jeg vil sige HÅRTØRRER ….  siger jeg  TØRRETUMBLER …. eller må vise med fagter hvad jeg mener. TRÆLST! Jeg kan ikke deltage i diskussioner, ordene forsvinder – jeg kan vist heller ikke stave mere ………. hmmm det var vist ynk nok!

Jeg vil osse gerne en tur til Havet – nu får vi se!

Hav en DEJLIG Lørdag ;-)

2 kommentarer:

  1. Det går da meget godt med at stave, det er da noget af et program.Det bliver spændende at høre om det er en god garnbutik i Struer.
    Du må også ha en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  2. Uha, Siffe, jeg kan også rode rundt i navne, pludselig ikke lige hitte korrekt betegnelse. I mit tilfælde er det vist blot generel ukoncentration, men vil da være lidt på vagt!
    Hyg dig ovre i det jyske ;-)

    SvarSlet