søndag den 17. oktober 2010

Gudum-Nyt

broen

GPS’en virkede

BroBizz’en virkede

Broen holdt

Jeg holdt

Her er beviset – lysten til at stoppe og stå ud og fotografere var stor, men I må nøjes med et via forruden..

Stolt som en Pave  ankom jeg til højskolen 2 timer før beregnet – regne kan jeg vist heller ikke ;-).

Det var som at komme hjem.  Trods det er nye mennesker.  Men osse få *gamle*.

Har fundet strikketøjet frem, og har allerede spottet et par andre strikkere samt at der er basis for ekstra investering i nyt garn. Jeg har vist *glemt* at få nok med ;-)

Godnat til de nattesene og Godmorgen til de morgenfriske.

4 kommentarer:

  1. Denrette blandning af nyt og gammelt, trygt og ukendt.
    Det kan da kun blive godt :-)

    SvarSlet
  2. Ja god vind - og lidt garn kan jeg altid forstrække dig med :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er du sej ;)
    Godt gået.
    Dejligt der er andre der har hang til garn.
    Yt.

    SvarSlet
  4. Miri - som vanlig har du ret -)

    Lavendel - jamen det er jo dejligtog adressen kender du jo allerede ;-)

    Yt - En svaghed eller last skal man da ha' - garn er min rødvin :-)

    KH Siffe

    SvarSlet