søndag den 17. oktober 2010

Pakke

pakke

Der er forskellige slags!

Nu er den ene *pakket* ud …….. og sendt retur. CANCERPAKKEN viste sig at være ganske tom . TAK for det. Nu er den returneret til afsender.

Og NU skal der PAKKES til Gudum. Lidt vel sent – men jeg når vel nok ;-)

Jeg kommer nok ikke rundt  i BLOGLAND de næste dage, men jeg vil forsøge at vende jævnligt tilbage. Indimellem den gode mad, motionen, Vesterhavsturene, undervisningen osv……

I dag skal jeg KØRE selv til Gudum. Ca 7 timer. Så jeg har udstyret mig med min første GPS.  Der er også Europa-kort ;-) Så må vi se hvor jeg ender.

Vejret tegner smukt. Så det bliver en god tur. Radio, Jane’s muffins og lidt vand.

Kan I ha’ en god og smuk Søndag!

3 kommentarer:

  1. Kan du have en rigtig god tur ;)
    pas på dig selv derude !

    Yt

    SvarSlet
  2. Kæreste Siffe
    Hvor var det bare dejligt nyt. Tillykke med det :-D
    Ha´ en rigtig god tur.
    Mange kærlige hilsner
    Anne

    SvarSlet
  3. Hej Siffe

    Det var dejligt at høre pakken var tom.

    God tur til Gudum, jeg beundrer, at du tager afsted alene.

    Knus
    Inge, Jerlev

    SvarSlet