fredag den 15. oktober 2010

Orden i Kaos

straa

På overfladen hersker der stadig KAOS omkring mig.

Men ORDEN er ved at gro frem – fra bunden.

Det er en fantastisk fornemmelse.

At være nået op på siden af sig selv igen og ikke halse bagefter livet.

Ikke alle vil forstå hvad jeg skriver om. Det er svært at beskrive.

Det handler jo ikke bare om det ydre plan, men osse om det indre. Som ofte afspejler hinanden.

KAOS for mig er ikke skræmmende – når bare fundamentet består af ORDEN. Og det er der jeg er ved at nå hen.

Det har været en rejse med PING-PONG mellem et lille skridt fremad på det ydre plan , derefter et skridt på det indre. Eller omvendt. Indimellem osse et par skridt bagud.

Det sværeste har været at beholde TROEN på at kunne nå frem.

Især fordi MÅLET har været uvist.

Nu kan jeg atter overskue livet.

Lige NU!

2 kommentarer:

  1. Jeg tror netop nøgleordet er det at kunne overskue sit liv.
    hvis man kan det, er man bedre rustet til at klare modgang og op og nedturene.
    Det er så dejligt at læse :-)

    SvarSlet