torsdag den 14. oktober 2010

Strik .. eller Kært barn mange navne

halvvanter

Første halvvante, pulsvarmer, håndledsvarmere ….. eller hvad de nu hedder. Denne model kalder jeg nu en halvvante. Første er færdig. Anden på pindene. Egen opskrift. Nemt spiralmønster eller forskudt rib.

Ellers har jeg tusind andre sager i gang. Som jeg ikke viser frem – endnu. Disse halvvanter forventer jeg nu at blive færdige med ;-)

Garnet Järbugarn – mellanraggi. Købt i Grevinge på Kræmmermarked hos Søren og Hanne.

3 kommentarer:

  1. De ser dejlige ud og rart at have her til vinter.

    SvarSlet
  2. Sådanne halvvanter er geniale lige nu- inden vi tager de rigtige vanter frem.

    SvarSlet
  3. Helvig - de er dejlige at ha på ;-)

    Miri - jeg går nu sjældent med igtige vanter derfor disse - så kan man altid strikke ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet