søndag den 31. oktober 2010

TrøsteStrik!

Nej jeg har IKKE KØBT garn!

Jeg har bare muret mig inde på værelset hele søndagen med Café Hack, Giro 413 og surfing på nettet på strikkesider, garnbutikker, samt strikket mit sjal færdigt.

rasmilla rasmilla3

Ellers er det tørklæder i fingerstrik. Blandingsgarn fra Netto.

fingerstrik

Tørklæde med knopper, lækkert og blædt i garn fra Markno – ialt 15 kr!

toerklaede  IMG_4211

Så er der Kristinesokkerne. Som det ses er montering ikke min yndlingsbeskærftigelse. Nu skal de snart sendes – så jeg må jo snart til det ;-)

kristinesokker

Min første nålefiltede nisse – det er vel ikke for tidligt at komme igang?

nissemor IMG_4221

Tilsidst men ikke mindst er Inges Silkesjal – nu på sidste nøgle. Nu står det for tur til at blive færdigt.

ingesilke

6 kommentarer:

  1. Er du så færdig! Det er da utroligt, så produktiv du er! Godt du kan trække dig tilbage, når det er tiltrængt. Knus

    SvarSlet
  2. Hold da helt op en aktivitet og energi. Kan forstå at dit ophold i det vestjyske ikke går helt efter planen, men som min gamle farmor, der levede et langt liv på ordsprog(hun blev 99½ år) altid sagde Mod dumhed kæmper selv Guderne forgæves og det er jo rigtigt.
    Jeg forstår godt at du er sårbar i din situation og også at samværet med mange mennesker i lang tid kan være hårdt- det er det i hvert fald for mig, men jeg håber du har haft glæde af din helle i dag og i hvert fald kan du da se et meget håndgribeligt resultat af alle de gode projekter, der har fået en hånd.

    SvarSlet
  3. har du også strikket takker??!!... sikke fine ting. Hilsner fra Ærø

    SvarSlet
  4. Kære Heks
    Ja indimellem er det rart at se der er noget godt der kommer ud af ens hænder. God afledniing ;-)

    Kære Karin
    Klog dame din farmor. Nu er skolen fyldt op igen med rare mennesker og imorgen får jeg vendt episoden med vores psykolog om hvordan jeg takler det hvis det sker igen. Samvær med - fulde - alkoholikere sender mig tilbage til en tid jeg ikke ønsker at genopleve. Samtidig er det ofte mig mig der har sat ord på det usagte - og den rolle er ikke altid taknemmelig.
    Strikketøj er guld værd. ;-)

    Kære Charlotte Du kan tro jeg tlnkte på dig da jeg læste at du osse strikekde takker ;-) Nu er jeg så færdig. I dag så jeg lige at opskriften til det royale svøb var enten på Familejournalens eller Hendes Verdens hjemmeside. Måske skal jeg strikke endnu et ;-)


    KH Siffe

    SvarSlet