mandag den 1. november 2010

Nye Billeder

parkinson

 

sun

Luften gør mig åbenbart godt herovre.

Fynboen snød mig i morges så jeg stillede op tiil morgentur klokken 7.

Og så kom HAN ikke! Snyd. Men JEG gik da sammen med det nye hold der startede søndag. Jeg er åbenbart *gammel* da jeg både har været her før og kom for 2 uger siden. Og fungerede som guide! Sikken fremskridt i forhold til sidste ophold.

Men mens jeg har indåndet luften her har jeg været yderst produktiv hvad acrylmalingen angår.

Af de ca 10 billder jeg har malet indtil nu er de 3 allerede solgt. Næsten føør de er tørre. Og kun få har set dem. Desuden har jeg fået talrige opfordringer til at udstille. Så jeg begynder – BEGYNDER at tro lidt på *projektet.*

Så nu er det alvor.

Jeg vil lave en folder mens jeg er her som præsenterer mig og mine billeder.

GISP! Stort skridt!

Pedellen her er en fantastisk fotograf og tager bedre billeder end jeg – så det er planen. KREA-læreren får julelys i øjnene over at jeg nu gør hvad han osse sagde sidst!

PUHA – Kæmpeskridt!

Dejligt.

7 kommentarer:

  1. Hold op, hvor er du bare sej. Held og lykke med det hele.

    SvarSlet
  2. You go girl! Hvor er du bare sej Siffe, og jeg er vild med dine billeder. Udstil du bare alt hvad udstilles kan. :o)

    SvarSlet
  3. Tak Puttenings ;-)

    ...og Tak til dig Anjoe ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  4. Kære Siffe, jeg har jo længe ønsket mig at købe et af dine billeder - så jeg ser frem til udstilling. Jeg er i øvrigt god til at arrengere og sørge for at alle har hvad de skal bruge - sig til hvis du har brug for et par ekstra hænder til det.
    Derudover skylder jeg lige at sige, at jeg vist er alt for sær til at være en god rejsefælle, selvom det kunne være rart at gå sammen ;-)
    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet
  5. Kære Sus
    Det er et uvurderligt tilbud - Tak for det ;-)

    Hvad angår det med *det sære* så er vi to - men lad os snakke om det ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet