onsdag den 24. november 2010

Forsøger igen ;-)

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Jeg forstår godt, at dine malerier er populære, og at Gudum har arrangeret en udstilling.
    Dine malerier er små fortællinger og rummer logisk nok mere, end det jeg kan tolke!
    Pøj-pøj med alt, Siffe; du er aldeles på rette kurs, og jeg forstår sørme godt, at du gerne vil tilbage til dette hyggelige og inspirerende sted efter nytår :-D

    nb. Hvad fødselsdage angår (er også årgang 1954), kan jeg kun huske 5; to rigtig dumme og tre rigtig gode, men vil holde mig til den korrekte alder, da det nok vil være lige i underkanten at fejre 6 års fødselsdag næste gang *LOL*

    SvarSlet
  2. ;-) Tak for rosen ;-)

    Jamen Anjoe dine tegneserier tyder da på et bevaret sundt barnligt sind ;-)
    Og at bevar det livet igennem er guld værd uanset hvor gammel man er!

    KH Siffe

    SvarSlet