mandag den 8. november 2010

… og det sku være NEMT!

Har glemt at oplade kameraet. Derfor kommer her et billede af ‘gammelt’ strik:

TANTESJALET:

rasmilla

Nyder at være tilbage på Næsset. Savner dog *Vennerne* i Gudum.

Venter på Neurologen over middag.

Rudekuverterne er åbnet. Handlet på indholdet. Befriende.

Opvasken afventer videre sin skæbne. Trænger sig ikke på.

Gulvet kalder på sæbevand. Jeg er ikke lydhør.

Gustav knurrer sagte på sofaryggen ved siden af mit øre.

Dolly bringer mig en død mus i gave. Vi bytter mad. Tak – søde Dolly.

Solen har fortrængt det hvide overskæg på terassen, og forsøger at komme ind ad mine vinduer.

Jeg har malet 2 billeder i weekenden. Lyset er anderledes her. Skal klart afklares når jeg kommer hjem igen.

NemId klaret. Med besvær. Det er ikke for nemt! Tallene er for små til at trænge gennem mine briller og ind til hjernen. Nøglekortene – hvor skal man dog opbevare dem? I min ustrukturerede verden bliver de bøjede og ikke mindst væk. Og Beskidte! Gustav har allerede sat sine plørepoter på dagens tal.

Men bliver det dagens værste oplevelse – ja så tar jeg det med ;-)

Jeg oplever en  dejlig ro indeni.

Tak for det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar