mandag den 13. december 2010

NU SKAL DET VÆRE!

garnlager anneks

Så er der udbrudt GARNSTOP i 2011.

Planeten er blevet  invaderet af store mængder af GARN – der har formeret sig ud over alle rum ude (garagen) og indenfor - derfor det drastiske skridt .

Endvidere er der begyndt at indfinde sig GARN i større mængder på GUDUM LIVSSTILSHØJSKOLE.

Så nu skal det være!

Betingelserne er få og til at huske:

Ingen GARNKØB – 2 gange dog tilladt:

1. Forårskøb - selvvalgt

2. Strikkefestivals-køb i efteråret.

Hvorfor så dette forbud?

Fordi der skal styr på økonomien og jeg gerne vil både på Højskolen igen, til Strikkefestival og gå Camino’en.

Og så må man jo vælge. Denne gang *tabte* garnet ;-) - men jeg har jo så meget at meget af det er glemt og gemt. Så det er nyt når det dukker op!

På billedet ses en lille del af lageret ;-)

8 kommentarer:

  1. wow! hvis det er en del af lageret så er du jo endnu værre end mig, og jeg kunne sågar strikke nogle år uden at köbe nyt og stadig ikke löbe tör! al held og lykke med projektet.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. uha Frida ... jeg gruer for næste år ;-) men så kan jeg jo bare går på indkøb hjemme hos mig selv ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Åh, hvor er det dog herligt :-) hvilken overflod :-)

    SvarSlet
  4. Ja jeg må jo indrømme at GARN mangler jeg ikke. Du ville dåne hvis du så resten ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  5. WOW, siger jeg bare - du er meget værre end mig (og jeg er slem ;o))
    Sikke et pragtfuldt lager, at ligge inde med - men det er nok en meget fornuftig beslutning, men der kommer nok nogle abstinenser :D
    Måske kan man få et "garn-plaster" a la der nicotinplastre ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  6. Det ser ud som om der er lidt på hylderne at vælge imellem :))

    Yt.

    SvarSlet
  7. Æhmm, du skulle nok have garn til et par sokker eller tre :-D
    Fine planer du har for 2011!

    SvarSlet
  8. Ja planerne fejler intet ;-)--- lageret er ganske godt at ha '' --- og planer er vel til for at overtrædes ;-)
    Nå nej ;-) ... jeg må i det mindste overholde dem indtil de træder i kraft.

    Kh Siffe

    SvarSlet