tirsdag den 14. december 2010

Nye billeder ……

Give me your Heart, Please Please Please:

give me your heart

Feeling SMALL:

feeling small

Just LOOKING at LIFE LIFE:

looking at life

I WONDER:

i wonder

Farverne er ikke helt rigtige. Og mon ikke der som vanligt kommer små efterjusteringer når jeg har gået og set på dem et par dage ;-)

Næste skridt er at blive bedre til at fotografere dem. Nu er spejlreflekskameraet kommet hjem igen. Til Januar er der undervisning i Foto på højskolen. Jeg melder mig til !

4 kommentarer:

  1. Jeg er målløs over den enorme udvikling du er i fuld gang med !
    Fantastisk.
    Seje Siffe :-)

    SvarSlet
  2. Ja Miri det er jeg sørme osse! Det går hurtigt ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog smukke billeder, du har lavet, Siffe!
    Klem og ha' en god aften :-)

    SvarSlet
  4. Tak Madame -- selv klem og god aften ;-)

    SvarSlet