fredag den 24. december 2010

Så ka det osse bli jul på Planeten !

juletrae

Årets juletræ står i Gudum – på Højskolen.

Julen er HJERTERNES FEST mere end al det udenom. Vi har besluttet at springe over det traditionelle juletræ – og jeg glæder mig til at se hvad vi så finder på at danse rundt om ;-) For danse rundt og synge – JA det skal vi da.

Så vi visualiserer nok hvert vort grantræ, mens vi danser rundt om  …. ja hvad ???+

Maden bliver traditionel nok – altså hvis jeg når til Brugsen inden kl 15. Yngsten har vagt på brandstationen og de 2 ældste kommer fra Storstaden. Og jeg sidder her i Igloen og mangler en kane!

Nu skal gaverne lige pakkes ind og jeg skal *gøres i stand*  - det sidste nok det mest krævende ;-)

Det bliver en dejlig aften med Sønnerne.

 

GOD JUL

TIL JER ALLE!

2 kommentarer:

  1. Glædelig jul på planeten..
    Lad os tænde julelyset i vores kære øjene.

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Mette - der er ikke noget bedre!

    SvarSlet