tirsdag den 18. januar 2011

400g–fra eller til………

 

IMG_8199-1

……. gør vel ingen forskel?

Jo netop I disse dage gør det. Jeg hænger mig normalt ikke I bagateller, men I øjeblikket er det netop 400g der er afgørende for endnu et rundt og skarpt hjørne.

Det drejer sig selvfølgelig om mit VÆGTTAB!

Om nøjagtig 400g har jeg tabt 30 kg! Fra jeg startede for ca 1 år siden.

Og som vanlig ved de *skarpe hjørner* trækker det I langdrag for så lige plusli at rykke. Og jeg er ikke nervøs, jeg glæder mig bare til glædesrusen og gi’r gerne en gang gulerødder til alle.

Jeg er nået til at gå 4 km – på løbebånd - så godt som dagligt på ca 35 – 40 min. Hvis jeg da ikke lige er til spinning. Derudover er der 2 gange styrketræning om ugen. Inden jeg kommer hjem er jeg nået op på minimum 10 km pr dag. Den første uge af Caminoen er planlagt, maksimum 22 km/dag, derefter må jeg mærke efter hvor langt jeg kan gå. Afrejsen sker først I oktober. Hvilket betyder at dette års Strikkefestival desværre vælges fra. Jeg har lært jeg ikke kan det hele og har prioriteret Caminoen.

I dag hjalp Højskolens coach mig med at få lagt et dags/ugeskema. Sådan at der nu er plottet alt fra tandbørstning, bad til tøjvask, rengøring og ikke mindst PAUSER ind. Jeg har skemaet hængende og en whiteboard med ugedagene på. På den måde skabes mit overblik.

Efter en rum tid med flere svære depressioner er min dagligdag slet ikke vendt tilbage til daglige rutiner. Nu prøver jeg endnu engang, med hjælp. Dejligt!

 

4 kommentarer:

  1. Hold da op.
    30 kilo.
    Ikke mindre end fantastisk.


    Jeg skal skrive "vino" det må betyde
    "en skål for dig"

    SvarSlet
  2. Tak Lea ;-) Jeg skåler tilbage ;-)

    SvarSlet
  3. På et tidspunkt, hvor jeg havde det rigtig sort, fulgte jeg også sådan et skema - det var super! Flittige Siffe - du klarer det så flot!!!!!

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare så flot ;)
    Dejligt med hjælp så det hele kan hænge sammen.

    Yt

    SvarSlet