tirsdag den 18. januar 2011

Den langhalede Makak-abe

 

langhalet makakabe

En kær Veninde har *noget* med langhalede Makak-aber. Hun skal til en slem undersøgelse på torsdag med indbygget frygt for resultatet.

Derfor er denne lille fyr på vej for at holde hende I hånden undervejs. Måske når han frem, måske venter han på hende når hun vender hjem.

Nu måtte han jo ha’ noget at være I på rejsen så derfor har jeg kreeret et ‘lillebo’ til ham I form af en stof æske.

stofæske

Den er syet I det lagenstof jeg malede med akrylmaling mm. strøget sammen med vlieseline og pladevat omkranset af det malede lærred. Klippet ud og siksakket rundt I kanten på Højskolens aldeles rædselsfulde symaskine. Den kløjs I undertråden, men det får nu være som det er – indtil jeg får min egen.

bund

Men den har nogle dejlige pyntesømme!

detal

Her ses detalje fra lukningen. Æsken er stor nok til at rumme smøger eller mobiltlf/i-pod.

Det er nok ikke den sidste jeg har kreeret.

 

1 kommentar:

  1. Flllllooooooooooooorrtttttttt billlede:) du er så smuk min elskede mor:) elsker dig:D

    SvarSlet