lørdag den 1. januar 2011

Lidt fest sku’ der da være….

tove 10-11

… så jeg startede med tage fjer’en I håret og så gåi seng klokken 10! Natteravnens endeligt … mon?

Vågnede lidt I 12 af naboens fyrværkeri og SPRANG derefter ind I 2011.

Og blev VEL modtaget. TAK!

I hånden havde jeg de sædvanlige småmønter  som giver rigdom I det nye år. Om det virker? Tja jeg har altid haft hvad jeg har brug for … mest rig på glæder og menneskelighed, mindre af guldet …. så det virker da på een eller anden måde, ikk’??

Efter nytåret kom der gang I maleriet. Jeg er ved at lave mål for de næste 3 mdr’s højskole-ophold. Det bliver en lille art bog – men mere om det senere Smiley, der blinker

Iøvrigt blev jeg “lillesøster” endnu engang I nat – da min yngste Lillebror fandt navnet på vores ældre storebror på 63 – som indtil nu har været *ghost* iblandt søskendeflokken. Nu mangler der bare at findes een – den ældste af os alle 8 – som efter sigende skulle være een pige Smiley, der blinker

GODT NYTÅR

TIL JER

ALLE

FRA SIFFE

 

3 kommentarer:

  1. ALT BEDST TIL DIG, SIFFE, RETUR, og giv verdenen det spark, der skal til *LOL*
    Jeg er ikke lige typen, der knuser eller krammer, men jeg giver mægtig gerne alle bedste ønsker til personer, der har fortjent sådanne, og det har du :-D

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Anjoe . Knus og kram er ikke at foragte - men velrettede SPARK er indimellem mere effektive ;-)

    Tak for dine positive indspark her på Planeten

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Og rigtig godt nytår også til dig, Siffe! Det er fantastisk at læse, at du er blevet lillesøster - I må være en søskendeflok, der er blevet splittet ad. Klem til dig!

    SvarSlet