mandag den 3. januar 2011

Nu er det så MÅL-tid igen….

maal postkort

…. altså tid til at sætte MÅL for min næste periode på Gudm Livsstilshøjskole.

Denne gang er det det fysiske der er I højsæde – med element af rytme I sig.

Rytme er vigtigt pga Paarkinson – har jeg læst – men ikke helt forstået. Så nu er der masser musik I form af snart nyanskaffet lille harmonika, korsang og zumba på programmet. Stadig er jeg gladest for Kreativ, men da jeg har fået indrettet arbejdsbord på værelset så kan jeg supplere timerne med fritidssysler. Dejligt.

Link til højskolen kommer I morgen.

Jeg er træt nu – sov godt til jer Smiley, der blinker  … eller måske God Morgen Smiley, der blinker

1 kommentar:

  1. Rigtigt godt nytår og god tur til Gudum igen. Det lyder fantastisk med alle de malerier du har fået lavet- det er virkeligt flotte ting og meget personlige. Det skal nok blive sjovt med alt det rytmiske- det bliver man i så godt humør af.

    SvarSlet