mandag den 14. februar 2011

Jeg lader lige billedet stå lidt ..... ;-)

Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Hej Siffe
    Jeg er en ivrig læser af din blog, men hvor har jeg savnet dig her på det sidste. Du har det forhåbentligt godt og havde en god tur til Parkinson-træf.
    Bente

    SvarSlet
  2. Tak kære Bente .... jeg vender snart tilbage ;-)
    I øjeblikket fylder højskolen, Parkinson og livet ret meget.

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Det er kan jeg godt forstå,og et eller andet sted er det vel godt at du ikke har så meget tid til bloggen. Bare det går godt med dig og alt du har gang i er jeg glad.
    Kh. Bente

    SvarSlet
  4. Jo men jeg savner faktisk at skrive på bloggen .... der er en dejlig ro og kontakt ;-) i april vender jeg hjem igen ...

    KH Siffe

    SvarSlet