onsdag den 6. april 2011

Det her handler slet ikke om….

 

grævling

…. en død Grævling.

Det handler om jeg i dag tog mod til mig og dermed fik arrangeret en udstilling af mine billeder i Maj. Det er ‘bare’ et vindue hos en Billedhandler på hovedgaden i Holbæk.

For mig er det store sager. At TURDE spørge. At turde tænke mine billeder er gode nok. Nu er det så gjort. Nu bliver det sådan.

Da jeg nu var i gang spurgte jeg mig lige for i Lægehuset og fik osse her en aftale.

Jeg var der alligevel. Til en snak med egen læge. En helt anden positiv oplevelse end gårsdagens.

Der findes osse ‘gode’ af slagsen Smiley, der blinker

Nåeee……… Grævlingen?

Jo Den var kørt ihjel i Jylland og lå der og var til ingen nytte mere. Nu er den så afbildet her. Og jeg fik et nærmere kig sammen med Kirsten – min BUS-Veninde i det Jyske. Så at Danmarks største rovdyr – grævlingen - er ramt af Danmarks anden største dræber –bilen – er en trist ende for et flot dyr.

003

4 kommentarer:

  1. Hip, hip, hurra, hvor er du bare SÅ sej, Siffe :o}

    SvarSlet
  2. TAK ANjoe - dine humørstriber hjælper ;-)'

    SvarSlet
  3. Tillykke med at du skal udstille - det glæder mig meget, godt du tog mod til dig! Og så glæder det mig også, at du havde en god oplevelse hos din egen læge.
    Jeg har en grævling i min have, og det er trist bilerne kræver så mange dødsofre.
    Kh og en god dag til dig!

    SvarSlet