onsdag den 13. april 2011

Middagsgæster…

 

IMG_5062

… Hr. og Fru Dompap fik ekstra frø,

Jeg fik nemlig lavet mit første varme måltid i maaaaange år. Altså varm mad efter opskrift.

I morges stod der kasser fra Aarstiderne.com udenfor min dør. Lækre sprøde friske duftende grøntsager, frugt, brød og fisk.

Altsammen økologisk.

Middagen bestod af Pizza med kartofler/løg/blå ostt og tilsidst et drys frisk ramsløg

Opskrifterne er på hjemmesiden, svarende til netop denne uges kasse.

Jeg ku’ godt.

Det smagte godt.

GODT!

5 kommentarer:

  1. Selvfølgelig kunne du da det ...du er jo sej ;-) Godt gået :-)

    SvarSlet
  2. Tak Dorte ,,,ja jeg er sgu' sej ;-)
    dejligt du kommenterer herinde !

    SvarSlet
  3. Uhmm, det lyder dejligt at få grønsager til døren. -Ramsløg? Har hørt så meget om dem, men har endnu ikke prøvet at smage dem. Kan det anbefales?

    SvarSlet
  4. Uhm, det lydder dejligt ;)
    Seje kone ;O

    Yt.

    SvarSlet