onsdag den 13. april 2011

Onsdags-Attack!

 

magnet dage

Flyverskjul!

Sidden hjemkomsten fra Guduum har dagene været fuldt opptaget. Nu fylder de osse ud om natten.Og så er det tid at være varsom.

Når – hvis – jeg får sovet i  nat skal jeg ‘bare’ ind med Madam Blå og ha en ny rude ud og i.

Så kommer der en laaaang Pause. Pladsen foran TV indtages og det står på royal barnedåb som jeg selvfølgelig skal deltage i – jeg gætter selvfølgelig på Ingrid og Frederik – som navne til tvillingerne. Dertil strik i lange baner.

Maden er der sørget for. Nu skal den bare laves. I morgen tidlig står der  nemlig kasser fra Årstiderne udenfor min dør. Det har jeg åbenbart bestilt  ;-)

Noget godt sker der da  i de sene nattetimer ;-)

Godnat og Godmorgen.

4 kommentarer:

  1. God morgen, søde Siffe, jeg håber du har fået sovet !

    SvarSlet
  2. Hold dig fra computeren, hvis du ikke kan sove, den får hjerne og dermed tanker til at speede op, og så er det endnu sværere at falde til ro....kh

    SvarSlet
  3. Hej Siffe, jeg skal også se barnedåben i morgen, og det bliver så hyggeligt at se smukke rober. Jeg tror, det er nogle gode bud på navne! Klem

    SvarSlet
  4. Miri - jo tak - jeg fik sovet 5 timer, og det er OK.

    Laavendek - du har helt ret. Min hjerne speeder af computeren, men det er som om jeg er bundet fast ! ;-) jeg må forsøge at gøre noget andet ;-)

    Madame - dejlig vi er flere der sidder bænket i morgen. Jeg Nyyyyder det ... det er hygge og ro for mig. ;-¨)

    Kh Siffe

    SvarSlet