fredag den 15. april 2011

Nye Tusser

 

nye fabertus

Fra Faber – såkaldt Manga-sæt. Pebrede Priser men supersuper GODE!

fabertus 1

Ligenu leger jeg. For at lære tusserne at kende. De kan anvendes med både tynde og tykke strøg. Så nu er det ikke tussernes  skylD hvis billederne  stovlekat*mis*lykkes ;-)

Det er lidt lissom at blive barn igen – og en GOD øvelse i at smide NEGATIVE KRITISKE tanker væk.

støvlekat At de alligevel blander sig tjaa det er vel bare sådan jeg er ;-)Det er dejligt befriende at bruge tid på leg. Når jeg ser tilbage tegninger fra de sidste år så er jeg glad for NU at se IMG_5101farver, humor og livsglæde i dem jeg laver nu. DEJLIGT DEJLIGT!

Selv de sorthvide DOODLINGS er meget mere doodling faberpositive.

Så ingen tvivl her:

FABER ER FANTASTISK!

7 kommentarer:

  1. Uhh, der findes SÅ mange herlige produkter til kreativ leg, og ofte følges kvalitet og pris!
    Du skal nok få fuld valuta for dine udgifter, Siffe, sådan tolkes ihvertfald dine første forsøg - som Lavendel skriver: FLOT, FLOT ;-)

    SvarSlet
  2. Superskønne billeder! Ja, godt grej koster, men når man kan lave sådan nogle fine værker som du har gjort, er det jo alle pengene værd!Glæder mig til at se flere billeder med de skønne tusser! Rigtig god weekend til dig, Siffe.

    SvarSlet
  3. Ihhh altså TAK skal I ha - jeg blev glad

    SvarSlet
  4. Flotte, flotte tegninger. Dejlige farver og jeps Faber er dejlige. Er selv superglad for mine farveblyanter fra Faber.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle SKØNNE tegninger fulde af humor og farver .... jeg elsker dem da allerede:-)
    Glæder mig til at se flere..
    God påske

    KH Marianne

    SvarSlet
  6. Super fede farver og billeder ;-)

    SvarSlet