torsdag den 14. april 2011

På rette vej …. (og TAK til Hr. Parkinson).

 

rengoring

Sådan har det været. Egentlig er det vel men som en joke. Det passer nu bare lidt for godt til mit liv.

Nu er det ved at ændre sig.

Godt nok spredt fægtning. Alligevel har både rengøring og madlavning indfundet sig på Planeten.

Som med meget andet gennem tiden med sygdom er det først BAGEFTER jeg oplever hvor svært det egentlig har været. Bagefter at jeg ser hvor LIDT funktionel jeg har været. Det er da en ganske god strategi at ha’- For hvis jeg oplevede det IMENS ja så ville jeg nok ha givet op. Kirkegård har sagt noget klogt om det.

Trods de sene nattestunder er jeg oppe tidligt – for mig altså. Jeg nyder kaffen og morgenbrød fra Årstiderne. Så er der lidt havearbejde der kalder – jeg fik sået til DriverrHuset i dag. Jeg mangler stadig at male enkelte vægge derinde – det får dog vente.

driverhuset

lysterhuset

Efterr frokost kaldte en Barnedåb. Den blev set i køkkenet på den lille Notebook. Ganske smart når jeg selv skal sige det. For en ½ opvask forsvandt samtidig.

En masse andet af det jeg forstår ved LIV har været her i dag: malet, tegnet,  gulvvask , lange snakke med dejlige mennesker, støvsugning, aftaler lavet…

Jeg NYDER det.

Jeg ønsker at RÅBE ud til alle mennesker at de skal VÆRDSÆTTE det de har. At det er vigtigt at prioritere i sit liv. At det er vigtigt at fylde sit liv ud med den man egentlig ER og VÆRE DET fuldt ud. Lad være med at kævle over småting. VærE GLAD for en opvask.

Tsk tsk …. og det skal komme fra mig .

TAK’ken til Hr.Parkinson er simpelthen fordi han satte mig i gang for alvor. NEGATIVE tanker bliver kastet bort med det samme. Det er der sørme ikke tid til. LIVET er lige NU og det hjælper han mig faktisk med at huske på!

Næste skridt er at TÆNDE STEARINLYS om aftenen.

Små skridt.

HUSK DET!

3 kommentarer: