fredag den 6. maj 2011

Jagten på….. eller lidt om Pottetræning!

 

scan0010

… ja jeg ved snart ikke hvad.

Mine tanker for denne weekend var ‘komme væk’, ‘finde fred’, ‘afprøve nye strategier’. Det sidste sagde jeg til mig selv for at bortforklare flugtfølelsen.

Hvad jeg flygter fra?

Færdiggørelsen af malerier til ‘udstillingen’.

Udpakning af svigermors kasser og ting. Der er både garn og gode minder. Og det må gøres med omhu.

Planetens uoverskuelighed lige pt.

Hr Parkinsons ‘skole’ i morgen. En ren Konfrontation.

Desuden er jeg midt i en POTTETRÆNING. Det handler om at reducere antallet af potter på terassen. Hr. Parkinson har vundet – med sin praktiske tilgang til PotteBlomster der skal vandes.

Efterhånden er der kun de sejlivede samt stauderne tilbage. De får være.

Alt er der jo stadig når jeg vender tilbage. FACE IT SIFFE!

Nu udsættes ‘flugten’ til midt i næste uge. Desværre kommer jeg så iikke til PAKHUS 16 eller møder Losarinas Mor og Lavendel. Men de er der jo stadig ;-).

2 kommentarer:

  1. Kære Siffe, jeg håber du finder overskueligheden og sender varme klem - rigtig god weekend!

    SvarSlet