torsdag den 4. august 2011

Aftenvisit på Planeten

 

Opdateret for nylig1

Mit ‘engstykke’ virker. Nu er dyrene vendt tilbage og nipper, mens jeg nyder.

Hyggeligt.

Jeg er på vej til staden i dag. Til BBH. Ældsten dukker op for at være ‘hundesitter’ i Madam Blå.

Mine forventninger til besøget er alen-høje, så høje at det næsten er umuligt at leve op til dem.  

molly 

Molly slapper godt af i sine nye omgivelser. Følger mig rundt hvor jeg færdes. Enkelte små uheld er der sket … hun virker nu klog sjov og lærenem.

Vi har været i byen en ½ time hver dag så hun kan lære mylderet at kende. Endnu har hun ikke vist sig bange eller utryg – bare træt af alle de nye indtryk.

1 kommentar:

  1. Jeg kan i den grad unde dig, at mødet i dag bliver som ønsket :)

    Sikke en sød Molly, der hoppede op i Madam Blå; hun skal nok sikre, at dine dage ej bliver grå...

    SvarSlet