lørdag den 13. august 2011

Ku være mit motto ;-)

 

end hård om hertet

…. og er det vist osse ;-)

Tegnet i aftes med 2 hunde omkring mig. … trænger til nogen justering … men budskabet er da klart….

Molly har visit af sin ven Trold.

Han er en sort ‘herre’Puddel som aldeles ikke ynder ‘småtøser’. Meeen han affinder sig og fortrækker til bussen når Molly bliver for slem.

TROLD OG MOLLY

Her fanget i et YDERST sjældent øjeblik.

I dag er programmet fri leg. Billedet skal rettes til i dagslys, haven kalder … dejligt …. jeg kværner grene, klipper buske, planter roser … (dræber dræbersnegle!), leger med hunde, nyder  at leve, ….. skulle der smutte en enkkelt opvask ind … ja så tager jeg da den med …..

GOD DAG TIL ALLE …

3 kommentarer:

  1. Jeg bliver sørme så glad, når jeg læser med her hos dig :-)
    Du griber livet !

    SvarSlet
  2. Sikke et dejligt ...eller to dejlige billeder!

    SvarSlet