onsdag den 10. august 2011

Dejlig Weekend!

 

putte og siffe (2)

Langt om længe kom der et møde i stand mellem 4 af os halvsøskende – 3 mødre og 4 ‘børn’.

Hvis vi en dag formår at samle os alle er vi 8 med tilsammen 5 mødre og en enkelt far. Som for enkelte af os var mere eller mindre ukendt. Jeg mødte ham først som 28 årig. Min nytilkommende storebror på 63 år, kendte hverken til ‘os’ 7 andre eller sin biologiske far.

På billedet er det SiffeSelv og lillesøster Putte. I mine øjne ligner vi hinanden – hvilket glæder mig meget – både ydre og indre, samt sysler.

Vi er flankeret at hhv lillebror og storebror. Vi mangler 2 storesøstre, 1 lillebror og 1 lillesøster for at være fuldtallig. Næste år forsøger vi at samle ‘os’ med familier. Mest af alt håber vi at finde Connie vores ældste søster.

Tak til Putte, Kristian og Per for en dejlig lørdag i Ebeltoft. Og dejlig at møde svoger Ove, niecer/nevø Najare , Ane og Tønnes.

Næste år kanske er Ole, Ulla, Oline og Connie måske tilstede.

Pudsigt er det at vokse op som en ud af 2 søstre, for at knopskyde med søskende til 8 stk.

6 kommentarer:

  1. Kærre Siffe
    Jo - I ligner hinanden og hold op, hvor der du godt ud :-)
    Kh
    Anne

    SvarSlet
  2. Tak Anne ---- og Putte strikker osse ;-)


    Nu glæder jeg mig til vi to snart ses til festival!

    SvarSlet
  3. Hej Siffe!
    Kan godt forstå at du ser så glad ud, og også godt ud......
    Hvor må det være sjovt for Jer søskende at ses.
    Håber at møde dig til strikkefestival?! eller har du helt opgivet strikningen?
    Mange sommerhilsner fra Anne-Marie i Birkerød.

    SvarSlet
  4. Hej AnneMarie - ja strikning bliver kun når hr Parkinson gider ... hans højre arm driller ;-) Sp maler jeg .og meget andet i stedet for ... jeg kommer da til
    Festivallen
    KH Tove

    SvarSlet
  5. Hej sikke et par dejlige damer. Skønt du har mødt dine søskende. Dejlige, utraditionelle billeder du maler, man bliver glad af at kigge på dem. God vind fremover for dig og din søde hund.
    Kærlig hilsen Hanne, Randers

    SvarSlet
  6. Tak skal du ha Hanne - dejligt du blir glad for at se på mine billeder

    SvarSlet