onsdag den 3. august 2011

Maler-uge i Gudum….. Velkommen til Universet….

what are we figthing for1 2584x2594

Nogle gange kommer tilfældet een tilhjælp. Jeg havde en ‘malerbund’, oplægget var mennesker i rum, jeg spildte noget tush over lærredet og dermed fortællingen. Der er mange lag på billedet. Temaet har jeg gået med længe uden at kunne komme det nær. Hjemme var jeg igang og så kommer billed 2 så frem i Gudum.

What are we figthing for?  50 x 50 cm

Gad vide hvor mange jeg har i mig?

peace of cake

A peace of Cake – 20 x 20 cm

i lost my candyfloss

I lost my candyfloss 20x20 cm

the blue princess  the blue prince

The blue Princess & The blue Prince

Begge 20x20cm

Og inspireret af en nutidig rap-duo -

boing boing

Boing Boing Livet det går op og ned.

2 stk a 30x60cm

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Da jeg  så småt er ved at få gang i ‘forretningsdelen’ og sælger af billederne ja så har Planeten udviddet  sig og er opgraderet til Univers.

Herfra kan du bl.a sende mine motiver som E-Postkort til nær og fjern.

Siffes.dk kan du se mere til Siffes Univers. Det er stadig i skabelsens begyndelse – og at skabe …. er at leve for 2. gang ;-)

Velkommen til Siffes Univers!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar