onsdag den 3. august 2011

Ro på ….

 

molly

.. tja måske er det ikke lige det der forbindes med ovenstående billede!

Må jeg præsentere jer for Molly fra Mors – en ægte nordjysk HIH-hund. En sjælden dejlig race. Hun hoppede lige op i Bussen – Madam Blå - på WesterHaws-ruten. Nu bor hun sørme her på Planeten. Og imødegår en fremtid som Bus-Hund – hvilket hun nyder. Jeg har stadig min *frihed* og har nu en ledsager med mig.

solnedgang westerhaw

Dette år er og har været hektisk. Hr Parkinson er for alvor flyttet ind og er nu på tålt ophold.Som modvægt lever jeg for tiden lidt i overhalingsbanen – i det mindste i forhold til sidste år.

Det er endnu for tidligt at lave *årsopgørelse* , dog er en lille mellemregning på sin plads.

Imorgen er det tid for Hr Parkinson at træffe sin nye neurolog på Bispebjerg. Måske ‘hænger jeg min hat’ på en krog der ikke kan bære – jeg forventer en del af besøget.

fyr

Jeg er netop kommet hjem fra en uge med maleri på Gudum Livsstilshøjskole

Det var en givende uge med inspirerende ‘malerister’ og dygtige, sjove undervisere fra art-club.dk

Mit første ‘landskabsmaleri’ kom for dagen…

jumping1

Paragliding ved Bovbjerg fyr.

At horisonten er skæv skyldes mine fotografiske evner ;-)

Nu kalder Molly … Hav en god dag.

5 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye følgesvend..Dejlig at du stadigvæk kan nyde det.

    SvarSlet
  2. Kors hvor er hun dog skøn :) en rigtig dejlig sommer til jer to ;-)

    SvarSlet
  3. Godt med en ven i dit travle liv :-)

    SvarSlet
  4. Tak til jer alle 3 ... vi er lige kkommet hjem fra byen ... så nu er der RO på ;-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare skøn - tillykke med den :-)
    Kh
    Anne

    SvarSlet