onsdag den 16. november 2011

Ingen Overskrift!

 

moose

For der er ingen system i tankerne. Og det gør ikke noget. Idag var fyldt med lån, budget, afdrag, rater og en masse strukturelle ord og papir.

Det var selvfølgelig i banken. Jeg har med sindsro opgivet at ha overblik over min økonomi. Jeg har lagt alt over til min rådgiver. En stærk øvelse i TILLID. Egentlig ganske rart. Jeg har lagt bekymringerne fra mig for jeg vælger at leve og forfølge mine drømme.

For 2 år siden var drømmen at bryde min selvvalgte isolation. Så jeg tog på livsstilshøjskolen i Gudum. Og vendte tilbage dertil af flere omgange.

Nu har jeg dejlige rummelige livsbekræftende venner derfra. Det handlede osse om TILLID. At turde åbne op og tage dem ind til mig. Jeg er så hulens ræd for at svigte, for at blive forladt. Så aleneheden var/er knap så skræmmende.

Een af Vennerne har *skubbet* mig så jeg nu skal til julemarked i Løvskal i weekenden. Mit første. Jeg har både billeder og strik med.

Og jeg glæder mig. Denne indre uro som jeg har for uvane at kalde stress – det er nok glædens små bobler jeg forveksler. Den sunde spænding. Og jeg genkender den fra jeg tidligere skulle holde foredrag for fremmede, eller store møder med mit personale. Den spænding der skal til for at præstere og yde sit bedste.

Min vanlige kreativitet og arrangering kan jeg genkende i bidder. Og den er ÅH så velkommen. Jeg har 2 dage sammen med veninden til at forberede mig.

OG JEG GLÆDER MIG!

PS: hedder elg ikke moose på engelsk?

5 kommentarer:

  1. Moose, jo. Det fortæller både min hukommelse og google oversæt mig at det er.

    Hvor skønt at du kan skeldne spændt forventning fra usundt stress.
    Når man har oplevet at noget er usundt, kræver det meget at kunne frikende det der ligner.

    Jeg glæder mig til at høre om julemarkedet.

    SvarSlet
  2. Ønsker dig hels og lykke i Løvskal :)

    SvarSlet
  3. Dejligt og livsbekræftende at læse, Siffe!

    SvarSlet
  4. Ja, du har virkelig gået en lang og knudret - men bemærkelsværdig flot vej! Det kan du være stolt af. Godt marked!

    SvarSlet
  5. Tak til Jer ... der er jo knuder på alles vej .... det gælder om ikke at stirre sig blind, og rejse sig hvis man er faldet ;-) Og det kender i jo til
    KH Siffe

    SvarSlet