tirsdag den 29. november 2011

Min dag begyndte....




… i nat. Stormen var knap løjet af, da jeg gik på Planeten med Molly i en stjerneklar nat. Køligt friskt.
Varm kakao og stearinlys på bordet. Klokken halv 4 gik jeg med god Samvittighed i gang med mit lille pakkebjerg der har boet på strygebrædtet en ugestid.


Gaver fra FØDSELSDAGS-GRUPPEN i webstrikkerne




fra Mariann et lækkert broderikit og CHOKOLADE!

























Ved siden af sikkerhedsnålen er det et koncept jeg gerne ville lægge navn til!



Fra Merethe og Anette dejlige bøger af Sys Fredens både strik og hæklerier --- jeg elsker BØGER --- og det lækreste Lace-garn af babyalpacca og Silke … ren luxus! Og et hjemmelavet Mariehønekort .. al det til mig !

































For hvor har det bragt megem glæde med sig. Fra Postbudet bragte ud, jeg afhentede og til de så lå og spredte glædesduft i Atelieret hver gang jeg giik forbi.
Så i nat nåede jeg til selveste åbningsceremonien – med varm kakao og stearinlys, samt god hjælp af Molly.


Fra Garnfreak – det lækreste kit til et tørklæde – et lidt udfordrende strik jeg glæder mig til at strikke


































Det er ikke indholdet, det er de hjemmelavet kort, små chokolader ( forsvandt inden fotograferingen), indpakning og hittepåsomheden.

Lisestrik og frk Vanman havde sendt en strikkepose –hjemmelavet , lige det jeg manglede . et spændende flæsegarn, jeg længe har ville prøve , samt et kir med Kauni til en top.




Vi kender jo knap hinanden, alligevel er der ramt plet. Og resten af natten fyldtes af opskriftlæsning, garngranskning med indlagt befamling og nusseri.

Fra Birthe -den beskedne strikker – kom 3 af Sys Fredens bøger.







































SUK – jeg vil begynde på det hele LIGE NU!!!! JEG VIL!!!!


TAK SKAL I HA' KÆRE FØDSELSDAGSGRUPPE ;-)

9 kommentarer:

  1. Ah, gaver er dejlige at give og dejlige at få :-)

    SvarSlet
  2. Og er det så i dag, at du fylder år?
    Hvis det er, så rigtig meget tillykke :-)

    SvarSlet
  3. Tak Miri ----

    det var den 28 dagen efter stormwen, frisk start på nyt år ;-)

    som du ser er bloggen drillende for tifden, nu liner den næsten sig selv igen !

    SvarSlet
  4. et forsinket tillykke med dagen herfra og lækre gaver du har fået mums kan godt forstå du ikke kan vente med at komme igang

    SvarSlet
  5. Kære Siffe
    Jeg vil mægtig gerne være iblandt glade gavegivere - har en væv, "middelstørrelse" fra Panduro Hobby, som Rimkogeren forærede mig (som ønsket)for snart mange år siden fødselsdagsmæssigt. Jeg tiltænkte at bruge den med strikkegarnsrester af forskellige tykkelser, kvaliteter samt farver, men æsken er aldrig blevet åbnet; hverken tilbage i St.Merløse tiden eller her efter 11 år på Lolland.
    Jeg er sikker på, at du vil kunne få total glæde af væven, alle dine kreativiteter at skue, og den fylder jo ikke synderligt. Vil du modtage den, send da dit navn og adresse til min mailadresse på mit legehus - og vupti poster vi den til dig; portoens pris er gaven :-D
    Kærlige hilsner anjoe og Rimkogeren

    SvarSlet
  6. Hej Siffe.
    Et forsinket tillykke fra mig.
    Håber du havde en rigtig dejlig dag.

    Mvh Pia alias Den beskedne strikker.

    SvarSlet
  7. Laj tak skal du ha ... nu er jeg så begyndt .. trods en del ikkefærdiggjortr strikkesager ;-) Sådan er jo for mig ;-)


    Anjoe Arj hvor spændende jeg iler fluks til Legehuset og venter med spænding på posten ;-) TakTak

    SvarSlet
  8. Pia -- takker for din dejlige pakke ... absolut i højsædet ;-)

    SvarSlet
  9. Er modtaget, tak - og din fødselsdagsgave postes i næste uge :-D

    SvarSlet