lørdag den 12. november 2011

STRESS.. STRIK og STYRKE…

 

2011-11-11 16.48.38

Sådan en uge – 14 dages aktivitet - trækker tænder ud. Derfor nyder jeg disse dage hvor alt bare får lov at flyde. Og jeg flyder med. Jeg har lært at give slip …. sådan da.

Igår endnu engang ned forbi Pilehuset  nu er der sat SOLGT på TilSalg-skiltet og jeg kan glæde mig for alvor.

Billedet er taget fra indkørslen. Og vejen fører langs fjorden – Første STRESS-middel. Jeg glæder mig til mange ture – der er flere muligheder for ‘rundgange’ hvilket jeg bedst ka li frem for ture frem og tilbage.

Hjemme igen kommer pindene frem. Det andet STRESS-middel.

varmere roedeDet blev til disse håndledsvarmere. Bestemt til Frida på 9 år - tror jeg.

Frida bor i Jylland og jeg drager afsted med strik og malerier til Løvskal Julemarked i næste weekend. Kom bare og besøg os.

Torsdag fik jeg lavet styrkeprogram hos min Fys. Tredie STRESS-middel. Det har kostet en del argumentation. Når ‘man’ – jeg – kommer ind ad døren med Hr.Parkinson fylder han så meget at jeg IKKE ses. Da jeg ikke har været særlig god til at ‘STÅ OP ‘ for mig selv, har jeg ladet Hr Parkinson fylde.  Og det har betydet deltagelse på Parkinsonhold hvor jeg var aldeles malplaceret. Jeg er stærk og har brug for større udfordringer end at stå i rundkreds og forsigtig kaste bold til de andre. Den tid kan tids nok komme.

Indtil da vil jeg forsøge at styrketræne så meget at Hr Parkinson bliver trængt lidt i baggrunden.

Nu vil jeg besøge mit Udebad …. jeg tror det bliver ret så kvikt i dag …. ;-)

GOD WEEKEND TIL JER ALLE!

3 kommentarer:

  1. Nu må jeg spørger, hvad er det for et mønster på vanterne?

    SvarSlet
  2. Det er såmænd bare retstrikket firkant på skrå og derefter syet sammen ... og så hæklet luftmaskeløkker som kant.

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Nåå, nu kan jeg se det. Det ser meget fint ud.

    SvarSlet