søndag den 13. november 2011

Det BUNKER sig op!

strikkesager til Løvskal

Denne gang er det dog gode bunker. Jeg ordner, sorterer færdigstrik til Løvskal Julemarked næste weekend.

Jeg vidste der var meget , men SÅ meget ? … Det blir rart at få sagerne i cirkulation. Egentlig har jeg været ganske flittig – jeg har foræret samme mængde væk i løbet af året.

Ting skal være i cirkulation. Sådan ville jeg gerne det var. Mit samler-gen  eller snarere *det-er-ikke-sikkert-det-er-nødvendigt-men-det-er-meget-rart-at-ha’-gen* er veludviklet, så jeg er i besiddelse af en del *bunker*.

De mentale bunker arbejder jeg med, jeg tror ikke ‘man’ kan udrydde dem helt, man kan sortere dem og lære indholde at kende, så er det meget nemmere at ‘tage mod’ det der kommer. Og der vil nok altid komme ‘noget’. Det er måden at takle dette ‘noget’ på og ikke så meget hvad det er – dødsfald, sygdom, tab af job…..

Søndage er ikke min yndlingsdag. Der emmer for meget af familie, hygge og parforhold. Og det er for megen kontrast til mit liv nu.

Dog tænker jeg:

Måske denne søndag bliver god?(Rimelig i det mindste)

HAV EN DEJLIG SØNDAG

…. jeg ‘bunker’ videre ;-)

5 kommentarer:

  1. Det gør jeg osse .... dette er bare endnu ikke lagt ind .... når jeg kommer hjem så----- ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle gode bunker. Det skal helt sikkert nok bringe lykke til dem er dender med en "siffe-model". :-)

    SvarSlet
  3. Tak skal I ha for jeres søde kommentarer dem tar jeg med på vejen...

    SvarSlet