onsdag den 7. december 2011

Lidt Pilehus….

 

spisekroen1

Her ses min spisekrog…. bordet kan halveres, jeg lader det være sådan her , vi er jo mest bare Molly og mig.

IMG_6895

Solnedgang set fra stuen.

Som ventet er reaktionen på det hurtige huskøb og alt hvad dermed følger, voldsom. Selvom det er ventet og jeg er forberedt er det slet ikke rart.

Massiv træthed, negative myldertanker, mareridt, uro, lyst til at flygte, ubeslutsomhed, manglende overblik, lydoverfølsom, grådlabil, øget sukkertrang og købelyst – er hvad jeg mærker.

Kendte ‘venner’ - eller ‘fjender’ – og alt efter hvordan jeg modtager ‘dem’ - agerer de.

Jeg anerkender dem, deres ‘ret’ til at være. Det beroliger dem. Jeg sidder og lader blikket flyde ud i horisonten, måske de så flyder med.

Tilstanden får være. Jeg sætter ingen tidsgrænse af.  Jeg er ikke afhængig af nogen eller noget (sådan da). Så jeg sidder bare her. Husker på at trække vejret og roligt.

I ved hvor I har mig – Jeg sidder HER:

hersidderjeomolly

6 kommentarer:

  1. Den rolige vejrtrækning er vigtig, for dermed afstresses hjernespindet noget!!
    Måske må du rejse dig fra stolen i morgen, da posten skulle komme på besøg; nåh nu skal jeg ikke væve mere :)

    SvarSlet
  2. Tak Anjoe .... jeg fik faktisk rejst mig efter at ha skrevet , trukket vejret og siddet lidt ;-)

    Jeg gik enlang tur - med Molly langs fjorden med kameraet ;-)

    Så rydtede jeg ½ bunke kvas der vArstavlet op ad huset, resten i morgen.

    Nu vil jeg glæde mig til imorgen ;-)

    SvarSlet
  3. Et dejligt sted at sidde...bare sidde..

    SvarSlet