onsdag den 7. december 2011

Orange-Vinter-Foto-Udfordring ;-)

Efter en stilledag i stolen gik jeg en lang tur med Molly og kamera. Svært at stille skarpt med en lystig hund og hr. Parkinson under armen.

For sjov skyld valgte jeg så at finde farver.

Idag ORANGE .

Pudsigt hvordan mit focus ændrer sig og jeg får øje på mere og mere - både andre farver end den ORANGE, men osse forskellige former - så mon ikke det blir en ny leg?

Det er en forunderlig måde at være tilstede.

Foruden at SE - blir lydene osse mere hørbare. Jeg kunne ikke finde videoknappen ellers var der svane'skrig'(?hedder det det?)

Idag var det sjovt.


Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder !
    Jeg kan næsten høre svanernes sang.
    Ved ikke om det hedder sang:-)

    SvarSlet
  2. Nej vel ... nu sidder jeg og ser dem vugge på vandet ... solen skinner ;-)

    SvarSlet